ملاحظاتی درباره ارتباط با سایت دکوراسیون بهفرم

برابری در نگاه سعدی
1,016

ملاحظاتی درباره ارتباط با سایت دکوراسیون بهفرم

پیرو برخی تماس ها که عمدتا از طریق بخش ” دیدگاهها ” با سایت ” دکوراسیون بهفرم ” گرفته میشود, مجددا باطلاع می رسانیم که سایت ” دکوراسیون بهفرم ” فعلا صرفا به زبان فارسی بارگذاری میشود و برای تماس با آن نیز تنها از همین زبان میتوان استفاده کرد. ضمنا روشن است که این سایت صرفا به مباحث شاخه های گوناگون مرتبط با دکوراسیون داخلی ساختمان اختصاص داشته و از طرح پرسش و پاسخ های در سایر زمینه ها معذور است.


جغرافیای مردمی که در آسیا به زبانهای رایج در ایران تکلم میکنند.

امیدواریم با گشایش مالی در کار سایت ” دکوراسیون بهفرم “, شرایط بگونه ای پیش برود تا بتوانیم این سایت را به زبانهای رایج دنیا نیز در اختیار علاقمندان به مسائل دکوراسیون در تمام جهان قرار دهیم.

یک ) جامعه هدف سایت ” دکوراسیون بهفرم ” در درجه نخست علاقمندان به مسائل مختلف دکوراسیون داخلی ساختمان و نیز بجز مجموعه ایرانیان و همه آنان است که در نقاط مختلف جهان با زبان فارسی آشنا یا بدین زبان تکلم میکنند.


قرنهاست که در این مُلک, میلیونها دختر و پسر با قومیت های مختلف دست در دست هم کاشانه مهر ساخته اند !

منظور ما از مباحث دکوراسیون, مفهوم وسیع آنست که قبلا در بخش معرفی سایت ” دکوراسیون بهفرم ” بدان اشاره شده است. ما در اینجا به همه مسائلی می پردازیم که شامل طراحی, ساخت, استفاده و . . . تعمیر و نگهداری کلیه ملزوماتی می گردد که زیرمجموعه دکوراسیون داخلی ساختمان قرار دارند.

دو ) علاوه بر ایران که شامل قومیتهای مختلفی است که هریک دارای زبان و . . . فرهنگ خاص خود می باشند, فارس زبانان بسیاری ( از جمله و بویژه در آسیای میانه ) هستند که برخی برای نگارش, از رسم الخط های گوناگون دیگر ( مثل لاتین یا سیریلیک ) استفاده میکنند.

استفاده ” دکوراسیون بهفرم ” از زبان و رسم الخط فارسی, مسلما هرگز به مفهوم ارزشگذاری به یک زبان و رسم الخط یا کم محلی به دیگران نیست.


در ادبیات دینی اسلامی نیز تاکید بر برابری انسانهائیست که بجهت زبان, قومیت و جغرافیا باهم متفاوتند !

محدودیتهای ما در سایت ” دکوراسیون بهفرم ” و لزوم و سهولت گسترش ارتباطات سایت, فعلا ما را ناچار از اتخاذ چنین تصمیم نموده است.

به این ترتیب خواهشمان از همه بینندگان سایت ” دکوراسیون بهفرم ” آنست که برای ارتباط با ما, فعلا از همین زبان و رسم الخط فارسی استفاده نمایند و زحمت بهره گیری از نرم افزارهای ترجمه آنلاین را خود متحمل شوند.


دوام, گسترش و تحکیم ارتباط فارسی زبانان منطقه, بی گمان مرهون شعر و ادبیات, موسیقی و رقص همه این اقوام و ملل است !

برای تماس با سایت ” دکوراسیون بهفرم ” علاوه بر بخش ” دیدگاهها “ی ذیل هر یادداشت, میتوانید از ایمیل سایت ” دکوراسیون بهفرم ” نیز استفاده کنید. بهره گیری از ایمیل از اینجهت بهتر است که میتوان تصاویر و ویدئوهائی را نیز پیوست مطالب نمود که برای درک مستقیم و دقیقتر پرسش ها بسیار کارآمد می باشد.

با امید گشایش در کارها, سلامت, موفق و پاینده باشید !

                     تهران – 11 فروردین 1400 ( 2021/ 31/ 3 )

یکی از افسانه های مشهور تُرکی, حماسه کوراوغلو است. با این وجود در بخشهای متعددی از اپرای به همین نام که ساخته آهنگساز بزرگ جمهوری آذربایجان عزیز حاجی بیکوف می باشد, از اشعار فارسی استفاده شده است :

اوراتور اپرای ” کوراوغلو “

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.