درباره امکان ارسال و درج مطالب به سایت دکوراسیون بهفرم

دکوراسیون یک فضا
1,392

درباره امکان ارسال و درج مطالب به سایت دکوراسیون بهفرم

یکی از بینندگان محترم سایت ” دکوراسیون بهفرم ” از طریق بخش دیدگاهها در مورد امکان ارسال مطلب برای سایت سوال کرده اند. از آنجا که موضوع میتواند برای سایر علاقمندان مباحث دکوراسیون نیز مفید باشد, متن پرسش و پاسخ را اینجا نیز باشتراک میگذاریم.


همه چیز را همگان دانند و همگان را هنوز از مادر نزاده اند !

پرسش :

من کاملا وبلاگ شما را دوست دارم و تقریباً تمام پست های شما را دقیقاً همان چیزی می بینم که به دنبال آن هستم.

آیا به نویسندگان مهمان پیشنهاد می دهید که در پرونده شما محتوا بنویسند؟

من از ایجاد پست یا توضیح بیشتر بد نیستم

در مورد بسیاری از موضوعاتی که در اینجا درباره آنها می نویسید.

پاسخ :

با سلام و تشکر از لطف و توجه شما,

اگر در ارتباط با مسائل دکوراسیون داخلی ساختمان یادداشتی مورد نظرتان باشد, با کمال میل آماده ایم که آنرا با نام خودتان در سایت ” دکوراسیون بهفرم ” منتشر نمائیم. برای این منظور بهتر است از ایمیل سایت ” دکوراسیون بهفرم ” استفاده شود که امکانات پیوست تصاویر و غیره نیز در آن مناسبتر می باشد.

مطالب ارسالی صرفا باید به زبان فارسی نوشته شوند. ما در اینجا بجز مباحث فنی و اقتصاد دکوراسیون, به ادبیات مطالب سایت ” دکوراسیون بهفرم ” نیز بسیار اهمیت میدهیم. لذا نویسندگان محترم قبلا اجازه خواهند داد که ما بتوانیم متن های ارسالی را از نظر ادبی و دستور زبان فارسی ویرایش و سپس منتشر کنیم.

یادداشتهای ارسال شده باید فاقد جنبه تبلیغاتی باشند. بهمین جهت از درج لینک های مرتبط با یادداشتها, تصاویر و غیره معذوریم. برای تبلیغات در سایت ” دکوراسیون بهفرم ” شرایط و قراردادهای معین وجود دارد که در مورد آن میتوان جداگانه مذاکره و توافق کرد.

لابد بینندگان سایت ” دکوراسیون بهفرم ” توجه دارند که مطالبی که در اینجا باشتراک گذاشته میشود, تنها به نگاه خاص ما به مباحث گوناگون دکوراسیون داخلی ساختمان اختصاص داشته و حاصل مطالعه, تجربه و تفکر خود ماست.


مسلما هیچ نوشته ای صد در صد ” مستقل ” نیست. با این وجود بین ” تولید محتوی ” و رونوشت آثار دیگران تفاوت جدی وجود دارد !

لذا لطف کرده و از ارسال هرگونه رونوشت ( copy ) از یادداشتهای همکاران و مطالب منتشره در دیگر رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی امتناع فرمائید.

سایت ” دکوراسیون بهفرم ” اختصاص به مباحث گوناگون دکوراسیون داخلی ساختمان دارد که در بخش معرفی سایت آمده است. لطفا از ارسال یادداشتهای غیرمرتبط با مباحث سایت ” دکوراسیون بهفرم “, جدا خودداری فرمائید.


باید کوشید و نسل های آینده را بصورت جدی با فرهنگ کار و تلاش, آموزش و تعالی بخشید !

در پایان جهت آشنائی با زمینه های گوناگون دکوراسیون داخلی ساختمان, بخشی از یادداشت مربوط به معرفی سایت را بازنشر میکنیم : ” . . . ما در سایت ” دکوراسیون بهفرم ” از جمله به انواع مبلمان و فرفورژه اداری و منازل, پرده, کاغذ دیواری و رنگ ساختمان, اکسسوری ( مثل انواع تابلو و پوستر, مجسمه, چینی, کریستال و شیشه های دکوراتیو), انواع درب و پنجره,  سقف های کاذب, آب نما و فضای سبز, انواع دیوارپوش و کفپوش ( منجمله انواع فرش  ماشینی و دستباف ), آجر نما, سنگ, کاشی و سرامیک, موزائیک, قطعات بتنی آماده و . . .  اقسام چراغ ها و نورپردازی خواهیم پرداخت . . . “.

موفق پایدار باشید.

اگرچه زیبائی جهان بویژه در تنوع و رنگارنگی آنست, اما ارزشهای جهانی نیز وجود دارد که مثل ” صلح ” و ” دوستی ” اختصاص به این یا آن قوم و فرهنگ جداگانه ندارد. در ویدئو پیوست ” آندره ریوو ” سرودی از عشق را ساز میکند که به سخن حافظ بزرگ از آن خوشتر صدائی در جهان نیست!

https://www.instagram.com/p/CLRLj5Nq-uR/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.