برخی نکات درباره ضرورت و اهمیت مطالعه در خرید ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان

رقابت بر سر قیمتها
2,381

برخی نکات درباره ضرورت و اهمیت مطالعه در خرید ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان

بهانه این یادداشت,تماس تلفنی یکی از بینندگان سایت بوده است که خواستار اطلاعات و راهنمائی هائی برای خرید یکی از ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان بودند. ایشان از جمله سوالاتی نیز درباره برخی مسائل فنی مربوط به همین حوزه از دکوراسیون ( کفپوشpvc یا پارکت چوبی و لمینیت ) داشتند.


گاهی بهتر است بجای صرف وقت زیاد روی ” قیمت “, زمان بیشتری برای مطالعه و انتخابی بهینه کرد !

چنانچه در معرفی سایت ” دکوراسیون بهفرم ” بعرض رسیده, یکی از مهمترین دلائل راه اندازی این سایت فنی – تبلیغاتی “, همین نکته بوده است که مشتری انواع ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان ( مثل پارتیشن, اکسسوری, پرده, آب نما یا غیره ) سر فرصت بتوانند با مطالعه و اطلاعات کافی اقدام به مناسبترین انتخاب ممکن بنمایند.

این سوالات ممکن است درباره مشخصات عمومی هر یک از شاخه های دکوراسیون داخلی ساختمان, یا مسائل فنی مرتبط باشد. یافتن یادداشتهای مربوط به هر موضوع ( مثل مسائل نظافت و نگهداری رویه مبلمان یا فضای سبز ) از طریق بخش ” جستجو ” در سایت به آسانی امکان پذیر است و به این ترتیب میتوان مجموعه مطالب مورد نیاز را سر فرصت و در کمترین زمان ممکن مورد مطالعه قرار داد.

سخن بر سر آن نیست که فروشندگان محترم رشته های گوناگون در صنف دکوراسیون داخلی ساختمان, خدای ناکرده فاقد دانش و آگاهی لازم برای راهنمائی مشتریان خویش اند. طبیعت کار هر فروشگاه یا دفتر طراحی دکوراسیون داخلی چنین است که در گرماگرم کار, فرصت کافی برای شنیدن سخنان یا راهنمائی مشتری های متعدد معمولا وجود ندارد.


اینهمه استقبال از امکانات ارتباطی شبکه های اجتماعی, بی دلیل نیست !

این مشکل بویژه در ارتباط تلفنی پیچیده تر هم میشود. در ارتباط حضوری با مشتری ( فروشنده و یک یا چند خریدار همزمان ), آنان به روشنی و مستقیم در جریان سرشلوغی یکدیگر قرار میگیرند. اما در ارتباط تلفنی نه تنها فرصت و امکان اطلاع رسانی چندانی فراهم نیست, بلکه بواسطه ارتباط غیر فیزیکی, تاخیر در پاسخگوئی یا اطلاعات تلگرافی معمول در چنین تماس ها,  گاه موجب سوء تفاهمات متعددی نیز میگردد.

یکی از دلائل بوجود آمدن و استقبال بی نظیر از شبکه های اجتماعی, همین مشکلات هماهنگی ضمن ارتباطات مستقیم تلفنی است. معمولا وقتی یکی با دیگری تماس میگیرد, اطلاع چندانی از فراغت طرف مقابل ندارد و جور کردن زمان مشترک مناسب جهت مکالمه با فراغ بال هم به آسانی مقدور نیست.

مسلما ممکن است گاهی علیرغم اطلاعات موجود درباره هریک از مسائل عمومی یا فنی انواع دکوراسیون داخلی ساختمان, بازهم مورد یا موارد خاصی بنظر بینندگان برسد که در یادداشتهای مرتبط یا دیده نمیشود و یا باندازه کافی به آن پرداخته نشده است. در چنین موارد حتما خواهش داریم که با در میان گذاشتن سوالات مشخص با ما, به غنای اطلاعات موجود در سایت خودتان یاری رسانید. یکی از مزیتهای سایت ” دکوراسیون بهفرم ” پاسخگوئی نسبتا آنلاین به کلیه سوالاتی است که از طریق روشهای گوناگون تماس با ما مطرح میگردد.

برای جملگی بینندگان سایت آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

یکی از فوائد آموزش و مطالعه مستمر ( از جمله در مسائل اجرائی انواع رشته های دکوراسیون داخلی ساختمان ) اطلاع از تازه های علم و فن در زمینه های مختلف است. هرس شاخه های درختان, البته بجهت رشد و حیات فضای سبز بسیار اهمیت دارد. اما همین کار در ارتفاع میتواند با مشکلات خاص ایمنی همراه باشد. ویدئو پیوست نمونه نسبتا ساده ماشینی را به نمایش میگذارد که براحتی قادر است شاخه های واقع در هر ارتفاع را هرس کند :

https://www.instagram.com/p/B70dN3BBU-A/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.