نکاتی درباره پوشش کف مناسب برای فضاهای باز

تنوع رنگی اپوکسی جدید
1,218

نکاتی درباره پوشش کف مناسب برای فضاهای باز

ما در ” دکوراسیون بهفرم ” پیشتر نیز درباره پوشش کف مناسب فضاهای باز چندین مطلب منتشر کرده ایم. اما بجهت تماس و پرسشهای متعدد بینندگان محترم سایت ” دکوراسیون بهفرم ” تصمیم گرفتیم بازهم به این مورد بپردازیم.


پوششهای رنگی پیشرفته, در برابر تاثیرات فیزیکی و شیمیائی از مقاومت بسیار بالائی برخوردارند.

گفتیم که این کالای پر مصرف دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان, بجهت تاثیرات مستقیم جوی باید از ویژگی ها و مقاومت فیزیکی و شیمیائی خاص برخوردار باشند. اختلاف شدید دما و رطوبت در ساعات مختلف شبانه روز و فصول گوناگون سال, تابش نور خورشید و . . . آسیب های ناشی از حوادث غیرمترقبه, از جمله این تاثیرات محیطی می باشند.

فضاهای باز منازل شامل مشاعات و نیز بخشهای خصوصی آپارتمانها میشوند. درانتخاب پوشش کف هر یک از این فضاها, نیاز به مشورت و همراهی جمعی یا خانواده وجود دارد. قیمت و سلیقه از عوامل مهمی است که معمولا همه درباره اشان نظر و حساسیت دارند.


با رنگهای اپوکسی جدید میتوان بر کف فضای منازل هم تابلوهای نقاشی ترسیم کرد !

قبلا طی یادداشتی در ” دکوراسیون بهفرم ” خاطرنشان نمودیم که مدتهاست شرایط زندگی شهری, بین مردم و طبیعت پیرامونشان فاصله انداخته است. امروزه خانه جائی است که مردم بخش بزرگی از اوقات فراغتشان را بناچار در آن میگذرانند. این موضوع باعث میشود در انتخاب پوشش کف فضاهای باز, بجز موارد رفاهی, به مسائل زیبائی شناسی نیز اهمیت خاص داده شود.

خوشبختانه پیشرفتهای سریع و گسترده در زمینه ملزومات مختلف صنعت دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان, دست همه را با هر سلیقه در انتخاب کاملا باز گذاشته است. تحولات و ترقی در تولید و اجرای رنگهای مخصوص نما, فناوری های جدید در رشته چوب و . . . پتروشیمی, از جمله این پیشرفتها بشمار می روند.


از جمله کفپوش های بسیار زیبا و البته مقاوم جهت فضاهای باز, انواع چوبهای با فناوری جدید موسوم به ترمو (  Thermo wood ) می باشد.

وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی نیز فرصتهای بینظیری, از جمله برای خریداران این کالای پر مخاطب دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان بوجود آورده تا با اطلاعات و آگاهی بیشتر, دست به انتخاب بزنند. با وجود این ارتباطات, تعداد انتخابها نیز بمراتب بیش از همیشه است !

انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی, چوبهای Polywood  و . . . ترمو (  Thermo wood  ) , موزائیک, پوشش های اپوکسی ( epoxy coatings ) و . . . کفپوشهای pvc رول مناسب فضاهای باز, از جمله پوشش های کف است که در مقابل تاثیرات محیطی و جوی مقاومت لازم را داشته و بجهت عمر مفید, مقرون به صرفه نیز می باشند.


با تنوع رنگ و طرح کفپوش های جدید pvc , محل کار و زندگی امان را دلبازتر کنیم !

برای زیرسازی کفپوش فضاهای باز, ملاحظات و دقت ویژه لازم است. در اینمورد یادداشتهای متعددی در سایت ” دکوراسیون بهفرم ” وجود دارد که نیازی به تکرارشان نیست.

این یادداشت ” دکوراسیون بهفرم ” قدری طولانی شد و سخن درباره ” نصب “, ” استفاده ” و . . . ” نگهداری ” از هر یک از انواع کفپوش مناسب فضاهای باز را به فرصتی جداگانه وا میگذاریم.

ما در این روزهای هجوم مجدد ” کرونا ” , از بینندگان محترم سایت ” دکوراسیون بهفرم ” میخواهیم که بیشتر مراقب خود و عزیزانشان باشند !

ویدئو پیوست بخشی از قسمت پایانی اپوکسی ساده کف یک سالن را بنمایش میگذارد :

بخش انتهائی اجرای اپوکسی ساده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.