برخی اطلاعات عمومی درباره انواع کفپوش های ساختمانی

سنگ فروشی
2,145

برخی اطلاعات عمومی درباره انواع کفپوش های ساختمانی

با سلام.

یکی از مهمترین ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان, پوشش کف هر فضا ( اعم از مسکونی, اداری یا عمومی ) است. مجموعه این گونه پوشش های کف را اصطلاحا ” کفپوش ” می نامند.

کفپوش های ساختمانی شامل طیف وسیعی از مواد و مصنوعات طبیعی و ترکیبی (Synthetic) میشود. ما در سایت ” دکوراسیون بهفرم ” خواهیم کوشید درباره همه این کفپوش ها اطلاعات لازم را در اختیار بگذاریم تا بینندگان محترم سایت, با دانش و اطلاع کافی دست به انتخاب کفپوش مناسب برای هر فضای منزل, دفتر کار یا فروشگاه خود بزنند.


سنگ از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که به شکل های مختلف ( طبیعی و برش داده ) در پی, ستون, دیوار, نما و کف ساختمانها استفاده می شده است !

اگرچه کفپوش ها ممکن است گاهی از نظر جنس یا کاربرد با هم تشابهاتی داشته باشند, اما این وجوه تشابه محدود بوده و به قول معروف هر چیز را بهر کاری ساخته اند.

از میان این کفپوش ها به کفپوش های pvc , پارکت لمینیت و پارکت چوبی کمتر خواهیم پرداخت. در این زمینه سایت ” بهفرم کفپوش ” به آدرس زیر در دسترس است. در این سایت اطلاعات فنی – تخصصی کامل و مفصلی درباره انتخاب, زیرسازی, نصب و نگهداری کفپوش های pvc , پارکت لمینیت و پارکت چوبی وجود دارد.

http://www.xn--ngbs1crh.com

به این ترتیب عمده تمرکز ما در سایت ” دکوراسیون بهفرم ” روی دیگر کفپوش ها خواهد بود. از جمله این کفپوش ها انواع چمن مصنوعی, سنگ های ساختمانی, فرش, قطعات بتنی آماده, کاشی و سرامیک و . . . موکت می باشند.


امروزه سنگهای مرمریت بجهت ساب, تنوع و رنگ, به یکی از بهترین مصالح ساختمانی برای کف و نمای ساختمانها بدل شده است !

اگرچه در این زمینه هم سلیقه و روحیات متفاوت است, اما هر یک از این کفپوش ها بجهت خصوصیات فیزیکی و شیمیائی, عمر مفید و . . . قیمت, ویژگیها و تفاوتهای معینی با یکدیگر دارند که موقع انتخاب و خرید, نمی توان نسبت به آنها بی توجه بود.

ما و شما, اینجا باهم خواهیم کوشید تا اطلاعاتمان درباره هر یک از این کفپوش ها را مرتب افزایش دهیم. ما بدون همفکری شما نمیتوانیم مدعی سایتی مرجع در زمینه گسترده دکوراسیون داخلی ساختمان باشیم.

سلامت و پایدار باشید.

یکی از مراحل انتهای کار نصب انواع کفپوش, برش مربوط به زوایای خاص انتهای کار در هر فضا است. ویدئو پیوست نشان میدهد که چگونه میتوان الگوی دقیقی برای برش این کنج های کار را فراهم کرد :

https://www.instagram.com/p/B7YDiGHhE70/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.