معرفی سایت فنی – تبلیغاتی بهفرم دکوراسیون

3,027

معرفی سایت فنی – تبلیغاتی بهفرم دکوراسیون

با سلام.

بعد موفقیت سایت ” بهفرم کفپوش ” (http://www.بهفرم.com) در جذب مخاطب تصمیم بر این شد که سایت کاملتری درباره دکوراسیون داخلی ساختمان راه اندازی کنیم تا بدین ترتیب ضمن ارائه اطلاعات فنی – تخصصی در کلیه زمینه های دکوراسیون داخلی ساختمان, شرایطی را نیز فراهم آوریم تا علاقمندان مستقیما بتوانند نسبت به خرید نیازمندیهای خود در این زمینه اقدام نمایند.

سایت ” بهفرم کفپوش ” که از اواسط بهار 95 راه اندازی شد, بزودی به معتبرترین سایت فارسی زبان بدل شد که اطلاعات جامعی درباره نحوه زیرسازی, نصب و استفاده صحیح از انواع کفپوش های ساختمانی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار میداد. به این ترتیب بجز علاقمندانی که پیگیر کفپوش مناسب منزل یا محل کار خود بودند, تعداد قابل توجهی از دست اندکاران این صنعت ( از جمله شرکتهای ساختمانی, نصاب های محترم و . . . صاحبان فروشگاههای تزئیناتی سراسر کشور ) نیز به بازدیدکنندگان سایت اضافه شدند و از راههای مختلف برای رفع مشکل خود با سایت تماس می گیرند.

از آنجا که سایت ” بهفرم کفپوش ” اصولا جنبه تبلیغاتی نداشت و تنها به بخش کوچکی از مجموعه دکوراسیون داخلی ساختمان متمرکز بود, بنا به توصیه های متعدد بازدیدکنندگان تصمیم گرفتیم سایت ” بهفرم دکوراسیون ” را نیز راه اندازی کنیم تا بازدیدکنندگان بتوانند به اطلاعات لازم خود ( از جمله منابع تامین کالا ) در کلیه زمینه های دکوراسیون داخلی ساختمان را به آسانی دسترسی داشته باشند.

ما اینجا خواهیم کوشید ضمن ارائه اطلاعات کامل فنی – تخصصی, انشاالله با استقبال دست اندکاران مربوط,  زمینه های خرید اینترنتی بازدیدکنندگان در همه زمینه های دکوراسیون داخلی ساختمان را نیز فراهم آوریم. انواع مبلمان و فرفورژه اداری و منازل, پرده, کاغذ دیواری و رنگ ساختمان, اکسسوری مثل انواع تابلو و پوستر, چینی, کریستال و شیشه های دکوراتیو, انواع درب و پنجره,  سقف های کاذب و دکوراتیو, آب نما و مجسمه, چمن مصنوعی, انواع دیوارپوش و کفپوش ( منجمله فرش – ماشینی و دستباف – سنگ, آجر نما, کاشی و سرامیک, موزائیک, قطعات بتنی آماده و . . .  کفپوش pvc , لمینیت و پارکت ) و . . . اقسام چراغ ها و نورپردازی, از ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان است که به آنها خواهیم پرداخت.

بزعم ما, همانگونه که برنامه های آموزش عمومی ( از جمله در زمینه بهداشت ), در ارتقاء سطح عمومی فرهنگ جامعه ( از جمله بهداشت عمومی جامعه ), کاملا موثر بوده است, ارتقاء اطلاعات عمومی جامعه درباره دکوراسیون داخلی ساختمان نیز برای مصرف کنندگان و هم فروشنده ها مفید و اقتصادی خواهد بود.

اگرچه سلیقه در انتخاب هر زمینه دکوراسیون داخلی ساختمان اهمیت جدی دارد, اما بسیاری پارامترهای دیگر هم وجود دارند که لازم است بدرستی و دقت مد نظر قرار گیرند. سن و سال ساکنین یا ارباب رجوع, روحیات آنان, موقعیت فرهنگی منطقه و . . . شاید مهمتر از همه بودجه موجود, از جمله این عوامل اند. ما سعی میکنیم این مسائل را در قسمتهای مختلف بشکل فنی و صحیح بخوبی تشریح نمائیم تا بازدیدکنندگان سایت با اطلاع و آگاهی کافی دست به انتخاب زده و بشکل صحیح از انتخاب خود استفاده کرده و در نگهداری آن بکوشند.

تلاش گروه ما بر آنست که با دریافت و پاسخ آنلاین سوالات مربوطه, بشما کمک کند تا از وقت گرانقدرتان حداکثر استفاده مفید را بنمائید.

سلامت و پایدار باشید.

         تهران – 8 آبان 1398

ویدئو پیوست مراحل ساخت اعجاب آور یک برج بزرگ را تنها در 19 روز به نمایش میگذارد. این کار علاوه بر هزاران مقدمات, برنامه ریزی و تدارکات بی وقفه, قطعا با اعمال مدیریت جمعی فوق العاده عالی و بی نقص امکان پذیر شده است !

https://www.instagram.com/p/B3-C0FOnKw0/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.