سخنی درباره برخی مقدمات راه اندازی کسب و کار در رشته های دکوراسیون داخلی ساختمان

فراغت
2,206

سخنی درباره برخی مقدمات راه اندازی کسب و کار در رشته های دکوراسیون داخلی ساختمان

برای موفقیت در هر کسب و کار, از جمله در هر رشته مرتبط با دکوراسیون داخلی ساختمان, مقدمات ( از جمله دانش, پشتکار و استعداد ) و تدارکات بسیاری ( از جمله سرمایه اولیه ) لازم است. ما در این یادداشت تنها بر دو تا از این مقدمات, یعنی ” سرمایه اولیه ” و ” پشتکار ” تمرکز داریم.

در همین چارچوب سایت ” دکوراسیون بهفرم ” موردی را باشتراک بینندگان محترم میگذارد که شاید بتواند برای جوانانی که میخواهند دست بکار تولید, فروش یا واردات یک یا برخی ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان شوند, مفید واقع گردد.

در شرایطی که بخش بزرگی از نسل امروز بدون حمایت نسبتا جدی بزرگترها و فامیل, شاید نتوانند کسب و کار مناسبی ( از جمله در یکی از شاخه های دکوراسیون داخلی ساختمان ) برای خود دست و پا کنند, معرفی ” بموقع ” کارآفرینانی که با سرمایه ای محدود و از یک واحد تولیدی کوچک یا متوسط شروع کرده و امروز در رشته خود سرآمدند, بویژه اهمیت دارد.


ارزش ” کار ” در یک جامعه, به حرمت سالمندان آن اجتماع است !

از ویژگیهای این گروه از کارآفرینان, سختکوشی اعجاب آور و نگاه بلند مدت قابل تحسین است. در گذشته رسم معمول آن بود که زمانی از یک هنرمند بزرگ, نویسنده و شاعری توانا, انسانی نیکوکار و . . . کارآفرینی صاحب نام, سخن بمیان می آمد که یا کار از کار گذشته و یا آن هنرمند و . . . کارآفرین, آخرین سالهای حیاتشان را طی میکردند.

پدیده مبارک ” جشنواره امین الضرب ” نوید آنست که انشاالله یاد این بزرگان میهن بموقع و در زمانی بزرگداشته شود که آنان هنوز نقش برجسته ای در توسعه اقتصادی, اجتماعی, سیاسی و . . . فرهنگی کشور بازی میکنند.

به امید گسترش فرهنگ ” پاسداشت بموقع سرمایه های کشور ” و با سپاس از یک دوست, به اتفاق به تماشای دو نمونه از برگزیدگان ” چهارمین دوره امین الضرب ” در دی ماه 98 می نشینیم که اختصاص به زحمات پایه گذاران ” نان سحر ” و ” لبنیات دامداران ” دارد.

https://www.instagram.com/p/B75o4qahOeF/

https://www.instagram.com/p/B7521oyBk4j/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.