برخی نکات درباره اهمیت آموزش عمومی مسائل دکوراسیون داخلی ساختمان

اطلاعات عمومی در کار چوب
2,277

برخی نکات درباره اهمیت آموزش عمومی مسائل دکوراسیون داخلی ساختمان

در معرفی سایت ” دکوراسیون بهفرم ” عنوان کردیم که یکی از اهداف این سایت ارتقاء دانش عمومی درباره مسائل مرتبط به دکوراسیون داخلی ساختمان است. در این چارچوب اطلاعات شامل انواع ملزومات دکوراسیون داخلی ساختمان ( مثل انواع پرده, لوازم دکوری – اکسسوری – و . . . مبلمان ) یا ویژگیهای هماهنگی و تفاوت رنگ ها و طرح ها در مجموعه دکوراسیون هر فضای مسکونی یا اداری می باشد, معمولا با استقبال عمومی خیلی بیشتر همراه است.


آموزش همگانی میتواند زمینه درک متقابل و نهایتا تامین رضایت طرفین هر کسب و کار را فراهم آورد !

اطلاعات فنی درباره کار با چوب, شیشه, فلز, نخ و . . . بوم نقاشی, حتما برای علاقمندان و اهل فن جالب است. اما براستی کسی که تصمیم به سفارش خاصی در هریک از زمینه های دکوراسیون داخلی ساختمان گرفته, چه نیازی به اطلاعات عمومی درباره جنس, یا اجرای آن ( مثلا ساخت و نصب انواع در و پنجره, زیرسازی و نصب مثلا کاغذ دیواری یا انواع کفپوش ) دارد ؟ آیا اطلاعات عمومی درباره انواع چوب و کار با آن, چقدر به کار کسی می آید که تصمیم دارد در گوشه ای از منزل یا محیط کار خود یک ” آب نما ” یا ” فضای سبز ” داشته باشد ؟

ما در معرفینامه سایت اینگونه اطلاعات عمومی فنی و تخصصی را با آموزشهای همگانی مقایسه کردیم که از طریق رسانه های جمعی برای ارتقاء دانش عمومی درباره سلامت, یا آموزش و پرورش صورت میگیرد. آیا این آموزشها, مردم را از مراجعه به هر متخصص در زمینه های بسیار گوناگون پزشکی بی نیاز میکند ؟ یا با وجود اینهمه وسائل آموزش فردی, دیگر جوامع دیگر نیازی به کلاسهای درس و مدرسه ندارند ؟


آموزش عمومی درباره مسائل گوناگون, از نظر شکل و محل اجرا نیز بسیار متفاوت از کلاس و کارگاههای آموزشی است !

غالب مردم نیازی نمی بینند در هر زمان, پیوسته درباره همه چیز مطالعه نمایند. معمولا اشخاص در زندگی, بجز حیطه خاص شغلی یا علاقمندی فردی, تا وقتی نیاز معینی نباشد, پیگیر اطلاعات درباره آن موضوع نمیشوند. اهمیت اطلاعات عمومی درباره یک کار فنی یا تخصصی, وقتی روشن تر میشود که دو یا چند نفر بجهت زمینه کاری مشخص, مدتی با هم ارتباط پیدا می کنند. در این شرایط اطلاعات عمومی نقش ریسمانی را بازی میکند که باعث مفاهمه آسانتر آنان حول کار مشترک میگردد.

به این ترتیب توقعات اشخاص از یکدیگر منطقی و معقول تر میگردد و کار با کمترین اصطکاک ناگزیر, سریع و اقتصادی تر بانجام میرسد. اساس هر رابطه اجتماعی اعتماد است. اعتماد هر بیمار و پزشک, محصل و آموزگار و . . . کاسب و مشتری, فضای مناسبتری برای هر درمان, آموزش یا . . . معامله فراهم می آورد.


گاهی قیمت گذاری روی یک کار, بدون درک عمومی از میزان و نحوه انجام آن بآسانی میسر نیست !

یکی از خدمات بسیار ارزنده اینترنت, ایجاد امکانات گسترده, آسان و ارزان ” آموزش عمومی ” در هر زمینه کار و زندگی است. کوشش ما در ” دکوراسیون بهفرم ” نیز آنست که با اغتنام از همین فرصت, بکوشیم آنچه از دیگران آموخته و می آموزیم را با هم باشتراک بگذاریم.

ما در گفتارهای آینده خواهیم کوشید از جمله درباره مشخصات فنی هر یک از ملزومات دکوراسیون داخلی و اصول علمی اجرا ( یا نصب ) و نگهداری هر یک, بیشتر و به تفکیک باهم گفتگو کنیم.

ویدئوی پیوست نمونه ساخت یک اکسسوری با چند ابزار دستی ساده است :

https://www.instagram.com/p/B71NKvUHRj_/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.